روحانيات الشيخ محمود
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اتوسيل اليكم يارب تخشة الجنة وعايز اعرف اللى عملى السحر علشان ابعد عنة اول اول حرف من اسمة لوجة الله

2 مشترك

اتوسيل اليكم يارب تخشة الجنة وعايز اعرف اللى عملى السحر علشان ابعد عنة اول اول حرف من اسمة لوجة الله Empty اتوسيل اليكم يارب تخشة الجنة وعايز اعرف اللى عملى السحر علشان ابعد عنة اول اول حرف من اسمة لوجة الله

مُساهمة  noha الجمعة سبتمبر 25, 2009 10:37 am

انا بحس بسكين فى كتفى من وراء وحاجة بضغط على كتفى وبتمشى على كتفى ووجع فى رجلى الشمال وذراعى الشمال وفى وحدة عايز اخطبيها اسمها نهى بنت الهام بيقليب عليها بسرعة من غير سبب واشك فيها وبحس بدوخة على طول وكره للناس لدرجة بيكتب انا وبعيط وحزين وربنا يبارك فيكم ويجزيكم خير ارجوكم انقذونى وبتغير فى الشغل قوى والوجع كلة فى الشغل اكتر وعلى طول عايز انام وبحس الناس كراهنى فى الشغل ارجوكم انقذونى ونرجوا بعد العلاج انشاء الله التحصين يارب تدخلة الجنة وتكونية مع الرسول صلى الله علية وسلم يارب
االاسم محمد اسم الام نفسية تاريخ الميرد 3/8/1980

noha

المساهمات : 1

اتوسيل اليكم يارب تخشة الجنة وعايز اعرف اللى عملى السحر علشان ابعد عنة اول اول حرف من اسمة لوجة الله Empty رد: اتوسيل اليكم يارب تخشة الجنة وعايز اعرف اللى عملى السحر علشان ابعد عنة اول اول حرف من اسمة لوجة الله

مُساهمة  عمرو حسن الجمعة يناير 03, 2014 10:58 am

بسم الله الرحمن الرحيم
سورة يس
اعلم وفقك الله للاطلاع على اسراره وعجائبه كونه ومخلوقاته ان هذه الدعوة الشريفة من الاسرار المكتومة التي لا يبوح بها احد الا للخواص والمخلصين الكاتمين للاسرار فمن باح راح.
تقرا بعد صلاة الصبح يس عدد اربع مرات وتكرر لفظ (يس) سبع مرات واذا وصلت الى قوله تعالى(ذلك تقدير العزيز العليم) كررها 14 مرة واذا وصلت الى قوله تعالى (سلام قول من رب رحيم ) كررها 36 مرة واذا وصلت الى قوله تعالى ( بلى وهو الخلاق العليم) كررها 71 مرة ثم تقرا الفاتحة مرة وتقول (بسم الله الرحمن الرحيم )احدى عشر مرة ثم تدعو بما تشاء يستجاب لك بادن الله

عمرو حسن

المساهمات : 6

- مواضيع مماثلة